قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای پارس نت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای پارس نت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
شرایط گارانتی و بازگشت 2 روزه کالا
طبق ماده 37 قانون تجارت الکترونیک سایت parsnetonline.ir نیز 2 روز کاری وقت برای انصراف از خرید یا بازگشت کالا توسط کاربر طبق شرایط زیر در نظر گرفته است .
کاربر گرامی لطفا پس از دریافت کالا در صورت وجود موارد زیر حداکثر طی 48 ساعت با نماینده فروشگاه در میان بگذارید :
در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای فاکتور شده یا ایراد فیزیکی یا فنی ، از طریق تماس تلفنی اطلاع داده شود
در صورتیکه که بسته دریافت شده دارای ایراد فیزیکی باشد و از حالت معمول خارج و دارای پارگی بود ، با بخش فروش ( سایت ) در میان بگذارید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید در صورت عدم اطلاع رسانی موارد فوق طی 48 ساعت پس از دریافت بسته به منزله تایید سلامت بسته و کالاهای دریافتی می باشد .
کالایی که با ایراد فیزیکی یا فنی به دست کاربر برسد و مشکل از سمت مجموعه parsnetonline.ir باشد هزینه بازگشت و ارسال مجدد به عهده parsnetonline.ir می باشد .
در صورت درخواست تعویض یا برگشت کالا در صورتی که کالا مشکلی نداشته باشد هزینه بازگشت و ارسال مجدد برعهده کاربر خواهد بود و شامل 5٪ کسر هزینه مالیاتی میشود
ایرادهای اعلام شده را بخش گارانتی کنترل و بررسی می نماید و در صورت تایید وجود نقص فنی یا فیزیکی ، کالا مشمول شرایط مذکور می شود. توجه فرمایید ایرادهایی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده شامل گارنتی نمی شود
کالایی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی میباشد شامل ضمانت بازگشت کالا نمی شود.
توجه نمایید کلیه اجناس ارسالی باید به صورت کاملا سالم بدون هرگونه شکستگی ، پارگی جعبه (پاکت) و یا مشکل ظاهری در کالا و هلوگرام باشد .
کلیه سفارشات زیر دوربین جمع آوری می شود و با لیبل فروشگاه پلمپ میشوند و سالم بودن ان اطلاع حاصل میشود و زمان نگهداری ویدئوی ضبط شده 10 روز می باشد ، از این جهت زمان پیگیری ایراد در بسته بندی یا کسری کالا را در اسرع وقت پیگیری نمایید.
جهت استفاده از شرایط گارانتی حتما جعبه کالا را تا پایان زمان درج شده روی کالا جهت گارانتی حفظ نمایید و از دور ریختن آن جدا خودداری شود .
توجه از چسباندن لیبل یا نوشتن توضیح ، آدرس یا هر مورد دیگری به صورت مستقیم روی جعبه کالا اکیدا خودداری کنید ، در غیر اینصورت کالا اعتبار گارانتی خود را از دست خواده داد ،
لطفا توضیحات خود را بصورت جداگانه نوشته و همراه کالا ارسال کنید.
انصراف از خرید کاربر:
کاربر می تواند در صورتی که سفارش مورد نظرش هنوز ارسال نشده ، باید انصراف خود از خرید را سریعا به اطلاع همکاران بخش سایت برساند.
اگر پس از ارسال کالا نیز از خرید خود منصرف شوید حداکثر تا 2 روز کاری ، باید انصراف خود را به اطلاع همکاران بخش سایت برسانید .
دقت فرمایید تنها در صورتی بازگشت سفارش انجام پذیر است که کالا ، کاملا در شرایط اولیه بوده و از آن استفاده نشده باشد و هیچ گونه تغییری در شریط اولیه کالا بوجود نیامده باشد .
هزینه رفت و برگشت کالا و کلیه هزینه های مربوطه به عهده مشتری خواهد بود.
گارانتی انواع محصولات :
نرم افزار – بازی :
جهت استفاده از شرایط گارانتی ، توجه داشته باشید لوح محصول مورد بدون خط و خش و آسیب فیزیکی باشد ، همچنین کالای بدون پک شامل گارانتی نمی باشد.
فلش – مموری – هارد :
تمامی کالاهای این حوزه دارای هولوگرام و تاریخ گارانتی می باشند ، از این رو توجه فرمایید جهت تحویل این دسته از کالا برای امور گارانتی لازم است به همراه کالا جعبه و هولوگرام گارانتی مربوطه یا محصولات دارای کارت گارانتی ارائه شود در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج و مجموعه parsnetonline.ir مسئولیتی در قبال دریافت کالا ندارد .
همچنین وجود درب (فلش های دارای درب) و خشاب (رم های دارای خشاب) الزامی می باشد ، در غیراینصورت کالا از گارانتی خارج و مجموعه parsnetonline.ir مسئولیتی در قبال دریافت کالا ندارد .
لوازم جانبی :
محصولاتی دارای تاریخ گارانتی درج شده روی جعبه و یا کارت گارانتی هستند جهت پذیرش ارسال محصول به همراه جعبه و کارت الزامی می باشد ، و آخرین مهلت دریافت محصولات یک ماه قبل از اتمام تاریخ گارانتی است .
محصول فاقد گارانتی :
محصولی که در توضیحات آن ذکر شده باشد "فاقد گارانتی"
جهت ارتباط با ما در صورت بروز هرگونه سوال و یا مشکل با شماره تلفنهای0717415248 -09354352515 در وقت کاری تماس بگیرید.
گارانتی شرکتها بر اساس سیاست کاری خودشان ممکن است تعمیر یا تعویض یا موارد دیگر باشد ، از همین رو پاسخگویی پارس نت آنلاین به کاربران گرامی بر اساس سیاست شرکتها خواهد بود.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای ما از طریق آنها صورت میگیرد.